“It’s the economy, stupid”, businessdebat op Sign2Com
Op zondag 19 oktober gaan de deuren open van Sign2Com, de Belgische vakbeurs voor signage en visuele communicatie in Kortrijk Xpo. De tweede beursdag wordt afgesloten met een businessdebat over de hete hangijzers in de print- en signsector. Het debat wordt georganiseerd in samenwerking met Fespa Belgium. Tot in Kortrijk!
Kurt De Cat
bladmanager
Dataline verwerft strategisch belang in Unik Solutions
Dataline bundelt de krachten met Unik Solutions, een Frans technologiebedrijf dat zich specialiseert in web-to-print- en MIS/ERP-oplossingen voor de grafische industrie. De officiële lancering van de samenwerking vindt plaats tijdens Sign2Com.
Igepa stelt twee innovatieve toevoegingen aan zijn productportfolio: SINTREX® en FOREX®re. Deze nieuwe materialen zijn ontwikkeld door onze partner 3A Composites, volledig in lijn met hun missie ‘TOGETHER. RESPONSIBLE.’, en bieden je de meest geavanceerde oplossingen op gebied van duurzaamheid in de markt.
Kongsberg lanceert semiautomatische Smart Material Handler
Kongsberg Precision Cutting Systems (PCS) lanceert de ‘Smart Material Handler’, een modulaire oplossing voor het hanteren van platen bij het digitaal snijden van sign- en displaytoepassingen, vouwkarton en golfkarton.
Dataline lanceert met Unik nieuwe MIS/ERP op Sign2Com
De nieuwe Unik-software is zowel een betaalbare Web-to-Print-oplossing als een gebruiksvriendelijke ERP-oplossing voor de grafische industrie. Zo krijgen sign- en printbedrijven een gespecialiseerde cloud-toepassing voor de prijs van een generieke software.
“It’s the economy, stupid”, businessdebat op Sign2Com
De tweede beursdag van Sign2Com wordt afgesloten met een businessdebat over de hete hangijzers in de print- en signsector. Het debat wordt georganiseerd in samenwerking met Fespa Belgium.
Slim, krachtig en betrouwbaar. De Daily Essential reeds vanaf €399/maand*. Of ervaar extra comfort, kracht en technologie in één: de volledig uitgeruste Daily Champion met 3,0 l motor en 180 pk diesel vanaf €449/maand*.
Op papier of digitaal? Vertel het ons! WE MEDIA voert samen met Thomas More een studie naar het mediagebruik van lezers van vakbladen, waaronder dit magazine. Deelnemen duurt slechts 5 minuten. De resultaten leest u in november in onze nieuwsbrief.
Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.