Digitale verpakkingsdruk staat hoog op de agenda

Digitale verpakkingsdruk staat hoog op de agenda  

Eindelijk. Drupa komt er weer aan en naarmate het startschot dichterbij komt, nemen de verwachtingen toe. Achterhalen wat het hoofdthema van de beurs wordt, is een netelige kwestie, zeker nu de laatste editie al van acht jaar terug dateert en we ondertussen de impact van covid gehad hebben. Behalve het feit dat de wereld almaar digitaler wordt, bepalen ook aspecten zoals duurzaamheid, automatisering en workflows hoe langer hoe meer de meeste print- en verpakkingsactiviteiten. Bovendien wordt gekwalificeerd personeel aantrekken en bijhouden voor heel wat bedrijven moeilijker nu de babyboomers op pensioen gaan en de jonge, digitale generaties werk en leven op een andere manier benaderen.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.