Elep: 'Etiketten zijn een veelbelovende groeimarkt'

Elep: 'Etiketten zijn een veelbelovende groeimarkt'  

Voor een bedrijf dat wil blijven groeien, blijft diversificatie van de afzetmarkten een van de beste manieren om aan veerkracht te winnen tijdens de opeenvolgende crisissen. Dat is in elk geval de strategie van Elep uit Lommel. Het bedrijf, nog de enige resterende Belgische enveloppenfabrikant, wil nu ook de etikettenmarkt veroveren om zijn toekomst veilig te stellen.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.