Grafimedia en de Europese Green Deal

Grafimedia en de Europese Green Deal  

Of we het tegengaan van klimaatverandering nu belangrijk vinden of niet, de grafische bedrijven gaan er mee aan de slag. EU-plannen en doelstellingen hebben directe gevolgen voor samenleving en bedrijfsleven. Bij het maken van plannen voor de lange termijn heeft men te maken met een steeds kortere termijn. De doelstellingen van 2030 hebben invloed op huidige investeringsbeslissingen. Steeds meer moeten ondernemers verder kijken dan de eigen bedrijfsvoering. Het gaat erom de gehele productieketen onder controle te krijgen. Een lastige uitdaging.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.