Op het snijvlak van print, innovatie en markttrends

Op het snijvlak van print, innovatie en markttrends  

Dertig jaar na het eerste Open Huis dat Hunkeler in 1993 organiseerde, is het nu vierdaagse Hunkeler Innovationdays-evenement (kortweg HID) uitgegroeid tot een internationaal begrip in de hoogvolume print-sector. Na tweemaal 'corona-uitstel' kwamen zowel de exposanten als de bezoekers eind februari weer als vanouds naar Luzern in Zwitserland voor de laatste stand van zaken.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.