Nieuwe trendcollectie met twee bijzondere etiketten uit één productierun

Nieuwe trendcollectie met twee bijzondere etiketten uit één productierun  

Een volledig nieuw product vraagt om een volledig nieuwe verpakking. Het Belgische verzorgingsmerk Mylène ontwierp in eigen huis een heel bijzonder verpakkingsdesign voor haar nieuwe Romance trendcollectie. Met haar douchegel tekende zij voor een primeur op etikettengebied. De fles is namelijk voorzien van een transparant etiket rondom de fles in no-label-look dat doorheen het flesje zichtbaar is. Etikettenproducent Autajon is verantwoordelijk voor de productie.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.