Waarom digitaal gedrukte verpakkingen (nog) niet doorbreken

Waarom digitaal gedrukte verpakkingen (nog) niet doorbreken  

Alle marktonderzoeken van de laatste jaren verwachten dat digitaal gedrukte verpakkingen de komende tijd een groei van 10 tot 15 procent zullen kennen. In die situatie kan het provocerend lijken om te stellen dat de digitale druk in de verpakkingssector de verwachtingen niet inlost ondanks het feit dat iedereen ondertussen wel vertrouwd is met de toegevoegde waarde die digitale print kan bieden. Wat zijn de redenen daarvoor? En zullen die verwachtingen na covid wel bewaarheid worden?

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Media & Communication 

Media & Communication maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.